Infooo plissssss
Hola, primer moltes gràcies per contestar tant beeee tots els nostres dubtesssss <3
2, sóc una noia de 12 anys i encara no tinc la regla, és normal?????
3, quant hem vingui la regla hem podré posar un tampó? O m'hauré d'esperar....... (m'el puc posar la primera vegada que hem vingui o no?)
4, per masturbar-me m'he de posar en una posició adecuada o més faborable (cames en l'aire, mirant cap avall...) (estic parlant de masturbació individual)????
5. he d'estar en un ambient faborable (a la dutxa, al llit...)????
P.D: Ja havia escrit no fa poc però no m'havia acabat d'explicar bee i perdoneu les faltes d'ortografia
SOU GENIALSSS!!!!!!!!!
Cristina Albó

Hola Anòniimaa<3,
Gràcies per les teves paraules :) !
Copiaré les teves preguntes tal qual i les aniré responent una a una:
1, sóc una noia de 12 anys i encara no tinc la regla, és normal?????
La mitjana d'edat per a que vingui la regla està entre els 11 i els 13 anys per tant, han d'haver-hi noies a qui els hi vingui abans i a altres a qui els hi vingui després. Es calcula que la primera regla pot venir entre els 9 i els 16 anys. Per tant, responent a la teva pregunta, és completament normal!
2, quant hem vingui la regla hem podré posar un tampó? O m'hauré
d'esperar....... (m'el puc posar la primera vegada que hem vingui o no?)
Si te'l vols posar, pots, clar que sí! Et deixem un vídeo que pot ajudar-te a saber com posar-lo: https://youtu.be/
Vr3X9EFqjsE">
Vr3X9EFqjsE
3, per masturbar-me m'he de posar en una posició adecuada o més
faborable (cames en l'aire, mirant cap avall...) (estic parlant de
masturbació individual)????
Posa't en la posició que més còmode estiguis, recolzada, estirada, com tu et sentis més còmode per a explorar el teu cos. No hi ha normes!
4. he d'estar en un ambient faborable (a la dutxa, al llit...)????
Sempre és millor estar en un lloc on puguis estar tranquil·la, sabent que no tindràs interrupcions i que podràs dedicar-hi el temps que vulguis.
Esperem haver resolt els teus dubtes! Si en tens més, estarem encantades d'ajudar-te!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat