Tinc un problema?
Hola,
resulta que ja des de petita, quan ric molt se m'escapa el pipí.
Al principi no em preocupava però ara tinc por que això pugui suposar un problema, perquè en teoria pot passar desprès de l'embaràs, no a la meva edat.
M'agradaria que em diessiu si es pot solucionar d'alguna manera o no és necessari.
Gràcies.
Cristina Albó

Hola lov3,
Efectivament tens un problema, possiblement de poc to muscular a la faixa abdominal (això no són els abdominals normals als que ens referim, de fet si en fessis podries agreujar el problema d'incontinència urinària).
El millor és que consultis amb una fisioterapeuta especialitzada en sòl pelvià. Al centre on treballem la Mariona i jo, hi treballa la Laura Pastor, una gran fisioterapeuta especialitzada en tots aquests temes, et deixem http://www.enformapordentro.com/disfunciones-suelo-pelvico/incontinencia-urinaria-de-urgencia/
" target="_blank">la seva web per si vols parlar amb la teva mare o pare i explicar-lis el que et passa i el que et podria ajudar.
I no pateixis, si ho treballes amb un bon professional, ho podràs solucionar segur!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat