Regla.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,
Crec que tinc un problems.
El dimecres 26 me'n vaig de colònies fins divendres.
El cas es que m'ha de venir la regla un d'aquest tres dies....
Pero les colonies son d'aigua i mai m'he posat un tampó.
Ho sabre fer si em vingues de colonies?
Si m'he masturbat posant me dit em serà més facil?
Si no ho aconseguís que podria fer?
Mersi per la vostra ajuda.😘😘😘😘
Cristina Albó

Hola Blue sky,
Si preveus que pot venir-te la regla, porta't dins la maleta compreses i tampons per si de cas, que no t'enganxi desprevinguda.
Si quan estiguis de colònies vols intentar posar-te un tampó fes-ho, potser al principi estaria bé que comencessis amb els tampons de mida més petita. T'adjuntem un vídeo on s'explica com fer-ho: https://youtu.be/
Vr3X9EFqjsE">
Vr3X9EFqjsE
Si no ho aconsegueixes, et poses nerviosa i veus que no hi ha manera, parla amb els teus tutors i/o amb els monitors, ho entendran segur! Potser pots col·laborar en les activitats d'alguna manera.
Si ho aconsegueixes, tingues en compte que (si és dels més petits) no aguantarà més de 2 o 3 hores dins teu, passat aquest temps, pot ser que comencis a tacar, per tant, el millor seria que te'l canviessis.
Una abraçada, sort i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat