Mugrons cap a dintre
Hola! Des de petita sempre he tingut els mugrons cap a dintre, és a dir, que només surten cap a fora si tinc fred o m'excito. Jo pensava que quan se'm desenvolupés el pit això canviaria i tindria uns mugrons normals pero ara tinc 17 anys i encara no han canviat. Primer de tot voldria saber si és normal i si em podria portar qualsevol tipus de problema en un futur. També m'agradaria saber si jo fent algun tipus d'exercici o d'alguna altra manera podria fer que sortissin cap a fora. Gràcies.
Cristina Albó

Hola LaNoiaMartini,
Al
ser un tema d'anatomia, no podem fer res per canviar-ho, hi ha gent que té els
mugrons més grans, més rosats, més petits, més marrons, enfora, invertits, etc... igual que tenim
el nas d'una determinada manera i no podem fer res per a modificar la forma o
la mida del nostre nas, tampoc ho podem fer amb els mugrons.
Els mugrons invertits no suposen cap problema en el futur, i menys si sí que s'erecten enfora quan tens fred o estàs excitada. en el teu cas, pel que entenem, només estan invertits quan estan en repòs.
De totes maneres, consultar amb el metge, si et fan mal, et molesten, et limiten en la teva vida quotidiana o sexual, mai està de més. Com a professional podrà valorar si està tot correcte i en el cas que volguessis canviar-ho t'indicarà i t'informarà de les opcions que pots tenir (com la cirurgia estètica).
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat