Molt confusa!
Hola, em dic Ivet, i magrada un noi, ell tambe li molo, i ma demanat per sortir. Jo no se perque li vaig dir que no. Ell em va dir q si canviava d'opinió que li digues. Esqe m'agrada molt, i no se perque pero hi ha algu q m'impedeix dir-li que si.
Ajuda siusplauu!!
IESP

Hola Ivet!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, t'he de dir que és normal que dubtis, perquè fer el pas de sortir amb algú sempre pot fer por (sobretot per la novetat que suposa!). Per això et diria, que qui millor pot saber si has de sortir amb ell o no ets TU mateixa, ja que coneixes els teus sentiments.
Et proposaria que pensis sobre si hi ha alguna cosa que et fa por, si és que encara no estàs preparada per tenir parella o que en realitat no t'agrada tant aquest noi, només una mica. Tot això són exemples de coses que et poden estar impedint sortir amb ell, però recorda que no hi ha res de dolent en dir que NO quan un no se sent preparat! :)
Pren-te el temps que necessitis per decidir una cosa important, d'acord?
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat