No sento res quan em masturbo
Hola
Faré 14 anys al septembre. El cas és que parlant amb alguns temes així de nenes y de coses sexuals amb als meus amics va surgir lo de masturbar-se, jo els hi vaig dir que mai ho havia probat, molts d'aquests amics m'han dit que probi a masturbarme. Jo vaig sentir curiositat y ja he provat diversos cops , pero no sento res. Es normal això? Com ho puc fer per sentir alguna cosa.
Moltes gràcies per la vostra atencio!!!
Cristina Albó

Hola anonymus03,
És molt positiu que entre amics i amigues pogueu parlar de masturbació i sexualitat de forma oberta!
Per començar a conèixer el teu plaer, primer t'has de conèixer, t'has mirat mai els genitals? Comencem per aquí, agafa un mirall, escull un lloc on puguis estar tranquil·la i amb llum i mira't. T'adjuntem dues imatges per a què puguis conèixer una mica millor la teva anatomia i la del clítoris, quan et miris, intenta localitzar totes les zones:
Com
veuràs, el clítoris, es troba  l'exterior de la vagina, no a
l'interior. Com hem explicat en moltes altres consultes, la gran majoria de terminacions nervioses en els genitals femenins estan a l'exterior de la vagina (tal i com es veu en les imatges), al clítoris i al seu voltant, no dins.
Intenta descobrir com funciona el teu plaer explorant aquestes zones i poc a poc aniràs coneixent més el teu cos i el teu plaer!
T'adjuntem també un video on s'explica com masturbar-se, està fet per unes estudiants d'infermeria amb una maqueta de cos femení, no amb una persona real https://youtu.be/8
BOJWa8takY">
BOJWa8takY
Moltes gràcies per escriure'ns i per confiar en nosaltres!
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat