Urgent
L'altre dia vaig pillar al mobil de me mare que estava lligant amb una tia, me mare es lesbiana!!!!! Què faig li dic al meu pare?
Cristina Albó

Hola Porquetanonim,
No saps si és lesbiana o és un joc entre dos persones adultes. Abans de parlar amb el teu pare, potser podries parlar amb la teva mare i dir-li el que has vist. Ella tindrà el dret d'explicar-se o de no voler donar-te cap explicació. I si realment és lesbiana, no deu ser gens fàcil per a ella afrontar tot el que suposa assumir la seva orientació sexual real vivint-ho en secret.
Sigui com sigui, tu també hauràs vulnerat la seva intimitat mirant el seu telèfon mòbil.
Si teniu bona relació podria ser una bona oportunitat per a que pugueu parlar de tot això en confiança, però pensa que potser amb la seva filla, no en vol parlar.
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat