Relacions intimes
Hola bona nit,
Soc un noi de 16 anys a punt de fer 17.
He mantingut per primera vegada relacions sexuals amb un altre noi, pero ho he fet sense preservatiu. Tot i que tinc confiança amb aquests noi, no se si pot tenir algun virus de transmissió sexual, i tampoc ser si mho pot haver passat. Estic algo preocupat per si mha pogut passar algo o no, en cas aixi, que podri fer per saber-ho ??
Moltes gracies.
Cristina Albó

Hola Traileros,
El millor que pots fer és que a partir d'ara, sempre utilitzis preservatiu per tal de protegir-te, no cal que corris cap risc per a poder gaudir plenament de la teva vida sexual!
Les Infeccions de Transmissió Sexual no es detecten de forma immediata després de la relació sexual de risc, necessiten un temps. El millor per a detectar si hi ha res o si estàs/esteu completament sans seria que passats 3 mesos de la relació sexual de risc, us feu les proves de detecció, i ja que ho feu, podeu fer-vos una analítica completa.
Podeu demanar hora al CAP de la vostra zona i demanar una analítica completa de les ITS, o acudir a un centre de referència com el http://www.bcncheckpoint.com/
" target="_blank">BCN checkpoint on podeu demanar que us facin les següents proves:
• Detecció del VIH.
• Prova ràpida de la sífilis.
• Detecció i tractament de clamídia.
• Detecció i tractament de gonorrea.
• Detecció de l’hepatitis C.
Esperem haver-te ajudat!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat