NO SÉ QUÈM'AGRADA I ESTIC FARTA
Hola adolescents!
Tinc un dubte i és que des de fa com un parell de mesos no sé si m'agraden els nois o les noies; tinc com una mena de "lio" pero no hem arribat a res amb un noi, i a l'hora de fixar-me en la gent que veig pel carrer (allò que dius quin noi més guapo) no se m'ocorreix fixar-me en les noies,... però si algun dia una noia em digues que vol tenir algo amb mi, no li negaria res,...
També tinc por d'estar creant com una "coraza" pel fet de tenir por a no trobar mai un noi...
Ajudeu-me si us plau!!
Cristina Albó

Hola itssarahcollins,
Doncs el que defineix la nostra orientació sexual és de qui ens
enamorem, no amb qui ens excitem, a qui mirem pel carrer, tenim fantasies o ens anem al llit. Si
t'enamores només de persones del teu mateix sexe, parlem
d'homosexualitat. Però si t'enamores tant de nois com de noies, parlem
de bisexualitat. No tinguis pressa en posar-te una etiqueta, el temps i
les circumstàncies que vagis vivint t'ajudaran a anar descobrint de qui
t'enamores i per tant podràs definir millor la teva orientació sexual.
Si finalment descobreixes que el que t'ha portat a fer-te aquestes preguntes és la por a pensar que no trobaràs mai un noi, deixa de patir, comença a estimar-te (o estima't més), fes coses que t'agradin, i valora't, veuràs que tota aquesta energia positiva que tinguis cap a tu mateixa la transmetràs i coneixeràs a algú que t'estimi tal i com ets!
Una abraçada ben forta!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat