petting
L'altre dia parlant amb una amiga sens va ocòrrer que si era possible quedar-se embarassada fent petting. És a dir, imaginat que estàs amb un noi i ell et fa el dit i tu a ell una paja, encara que ell no s'arribi a escorrer. Si ningu dels dos es toca el seu propi membre, simplement el de la parella, hi ha possibilitats d'embaras?
IESP

Hola Sandras!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Aviam, per a que hi hagi un embaràs es necessita que el noi ejaculi, ja que el seu semen conté espermatozoides que son els que fecunden l'òvul (que està dins de la noia, i es genera als ovaris). Si l'esperma no entra dins de la noia, de cap manera es pot quedar embarassada, evidentment.
El que sí pot passar és que el noi ejaculi a l'entrada dels genitals de la noia (no a dins) i es produeixi un embaràs igualment perquè els espermatozoides han acabat entrant. Per a que això passi, les probabilitats són molt reduides, però s'han donat casos.
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat