Ajudaa!!! ns si s'ha de considerar problema...
Hola tinc 14 anys,i ja fa uns quants dies que quan tinc examens o estic negitosa,intranquila o deprimida,em dona per menjar molt,despres men empanedeixo i ames em fa malt la panxa llaborens,vaig al lababo i bomito,jo crec que no es cap problema perque,tots els apats els faig correctament esmorzo dino sopo amb normalitat,el problema es quan venen aquestes inquietuts que em dona per menjar,men arrepenteixo i bomito,i de moment no e variat el pes.De bo,ja se que no es,pero e spot considerar un problema?
hi si ho hes em sabries dir que es?
li tindria que comentar als amics?i a me mare?Tinc por de que sigui greu i deixar d efer la meva vida normal...
SIUSPLAU AJUDAAA!!!
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, entenc la teva preocupació perquè el que t'està passant no és bo per a tu. Quan un està nerviós pels exàmens o pel que sigui, és habitual que li fa mal la panxa, que es trobi una mica malament... però el que t'està passant no és positiu, i sí que pot acabar sent un problema si no se li posa solució ja. El que has de fer per evitar que et torni a passar això i per evitar que es converteixi en un problema més greu és parlar-ho amb els pares. Els pares volen saber les coses que et passen per ajudar-te, i quan els hi expliquis això faran tot el possible per aconseguir que estiguis bé. Molts petons!!