Por a ser qui soc
Hola bona tarda, soc un noi de 16 anys, des de fa un temps magraden els nois, en especial un amic meu, pero tinc por a dirli, perque diria que ell nomes li agraden les noies.
Tambe tinc por que els meus amics sapiguin aixo i que sen puguin en riure de mi, ja que he vist algun cas daquest.
Magradaria que el donguesun algun Consell per poder perdre aquesta por i poder dir públicament en que sento ja qje no ho sap ningu i em sento incomodo aixi.
Moltes gracies
Cristina Albó

Hola Monisters,
Sempre que volem dir-li a algú que ens agrada tenim el risc que aquesta persona no senti el mateix per nosaltres, per això sempre recomanem al principi fer una mica d'"investigació", parla amb algun/a amic/amiga seu/seva, interessar-te per si li agrada algú, si té parella o no, etc...
Dóna't el temps
que necessitis per parlar-ho. Pensa que ser
homosexual no és res dolent, per tant, tu ets el primer que has de
pensar que és quelcom que és bo i que si algú no ho accepta, el problema el té l'altre, en cap cas, el problema seria teu.
Et pengem l'enllaç d'un article de la nostra companya Paula Alcaide que pensem pot ajudar-te:http://www.consultajove.cat/sortir-o-fugir-de-larmari-amb-els-pares/
">
També et recomanem que visitis el blog del nostre company Gabriel J.
Martín psicòleg especialitzat en Psicologia Afirmativa Gai, on segur que
trobes eines i recursos que et puguin ser útils per fer front a les
diferents situacions a les quals t'estàs trobant:http://www.gabrieljmartin.com/
">
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat