Soc noi i tinc dubtes sobre qui magrada
Soc un noi de 18 anys, cada dia tinc mes dubtes sobre la meva orientació sexual. Sempre he tingut novia o me liat amb alguna noia, pero des de fa un temps tinc un amic que em crida l'atenció, no se si es perque es molt bona persona amb mi o perque magrada, perque quant estic amb ell sento com si estigues amb algu que magrada.
Es normal que aquest amic em pugui agradar tot i tenir 4 anys menys que jo??
No se que em pasa....
Cristina Albó

Hola Traileros,
Si tu no saps el que sents, imagina't que impossible és per nosaltres saber-ho. El que sí que et podem dir és que no tinguis por, sentis el que sentis és normal, són sentiments, ja siguin d'amistat, afecte, amor o carinyo. Pel que fa a la teva orientació sexual no tinguis pressa, si ara mateix no ho tens clar, no et pressionis, algunes persones poden necessitar temps per a definir-se del tot. Pensa que l'orientació sexual es determina en funció de qui ens enamorem i amb qui establim relacions afectivo-sexuals, per tant, necessitem temps.
Una abraçada i moltes gràcies per escriure'ns i confiar en nosaltres!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat