Ajuda sisplau
Hola!
Fa una setmana més o menys que jo i el meu nòvio vam mantenir relacions sexuals, amb preservatiu, per primera vegada. Ara fa ja dues setmanes que m'hauria d'haver vingut la regla, però encara no m'ha vingut. Estem els dos bastant preocupats. No sé que fer, si esperar uns dies més o anar al metge o algun altre lloc.
Si em poguéssiu donar algun consell us ho agraïria molt. Gràcies
Mariona Busto

Hola Anònima!
Vau comprovar que el preservatiu no s'hagués trencat un cop vàreu acabar de mantenir relacions sexuals? És molt important comprovar-ho!
Si ja fa dues setmanes que t'hauria d'haver vingut la regla, però no t'ha baixat, et recomanem que et facis un test d'embaràs per descartar-ho. Pots dirigir-te al servei de Tarda Jove del Centre d'Atenció Primària (CAP) de la teva població i explicar el que t'ha passat. Allí hi ha un equip de professionals en temes de salut sexual i reproductiva (ginecòlegs, infermeres, psicòlegs) que podran visitar-te i assessorar-te de forma confidencial.
Esperem que només sigui un retard sense importància. Si el test d'embaràs surt negatiu, però la regla segueix sense venir-te, demana hora amb el ginecòleg perquè pugui valorar a què és degut aquest retard menstrual.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat