estic confusa
fa un any més o menys que m'agrada molt un noi. el cas es que quan intento parlar amb em resulta imposible i no em surten les paraules per això ho intento per Whattsapp però ell és molt ''borde'' amb mi i em contesta molt secament. vaig parlar amb un amic meu per demanar-li consell i em va dir que li preguntes si li molestava parlar amb mi i quan li vaig preguntar em va dir que no, però quan parlo amb ell ho sembla.
a vegades ens mirem pels passadissos i els dos apartem la mirada. em sento atreta per ell i ell m'agrada molt però estic molt confusa i no se que fer.
no se si tindria que parlar amb ell i preguntarli perquè és així amb mi o deixarlo un temps. siusplau ajudeu-me
petons!
Mariona Busto

Hola oufregit!
Una de les coses que té la comunicació a través de les xarxes socials, és que en faciliten les coses, ja que sembla més fàcil iniciar una conversa de forma escrita, però per contra perdem molta informació important i és fàcil mal interpretar les coses. La nostra recomanació és que intentis que el vostre contacte cara a cara augmenti. Si teniu amics en comú, aprofita-ho per acostar-t'hi. D'aquesta manera podràs conèixer-lo millor i saber si li caus bé o no i si entre vosaltres hi ha alguna possibilitat.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat