Amiga de la infància<33
Hola! L'altre dia vaig quedar amb una amiga de la infància per sopar al TopPizza. Sempre hem estat juntes i ens hem ajudat en tot. La cosa és que quan estàvem sopant va treure el tema de l'orientació sexual, i jo, que ho he tingut sempre clar, vaig dir-li que era heterosexual. Ella em va dir que estava oberta a tot i que no descartava l'opció de ser bisexual. Quan vam acabar de sopar em va "obligar" a que l'acompanyés al lavabo del TopPizza. Vaig dir-li que l'esperava a fora, però em va fer entrar amb ella dins del mateix vàter. Em va asseure a la tapa i ella va seure damunt meu. La veritat és que estava una mica nerviosa, però no tenia por perquè tenim moltíssima confiança. Vam estar parlant i fent bromes , i va començar a tocar-me la cara i el cabell. Després va començar a moure's a sobre meu i a tocar-me les cames. Em va preguntar si m'agradaven els seus pits i em va ficar la cara entre ells, literalment. Més tard ens van cridar les mares i vam marxar. Hem continuat parlant pel WhatsApp. El problema és que no sé si tot allò ho va fer seriosament o no. Ara que estic aquí crec que m'he quedat amb ganes de més i sento curiositat amb què podria haver passat. És normal? Sempre m'han agradat els nois, ja no? Voldria dir-li de quedar a soles per veure una pel·lícula o quedar-me a dormir a casa seva per veure què passa i com reacciono. És una bona idea? És massa arriscat? Això què vol dir? També sóc bisexual a partir d'ara? Què en penseu de tot això? Per últim, no sé si he fet bé en posar la consulta al tema de sexualitat, però espero que em pugueu donar consell. Moltes gràcies!
Cristina Albó

Hola KATNISS,
I tant que has fet bé en escriure la consulta a Sexualitat!
No pateixis, de moment encara no pots definir del tot la teva orientació sexual. L'orientació sexual es defineix en funció de qui ens enamorem, amb qui establim relacions afectivo-sexuals, per tant necessitem viure per a poder arribar a definir-ho bé si no ho acabem de tenir clar...
Si et vas quedar amb preguntes, fes-li totes les que tinguis. I si sents curiositat i vols veure què passa, podries dir-li que et va generar curiositat i que no saps què passaria però que l'experiència del lavabo et va agradar.
En definitiva, ella va ser sincera amb tu i va donar el primer pas (que sovint és el més difícil), sigues sincera, plateja-li els teus dubtes i curiositats. I ja ens explicaràs com acaba la història.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat