Primer cop
L'altre dia vaig anar a cassa d'un amic el qual m'agrada molt, a mirar una peli i clar un copet , una carícia, una mirada... Total que vam acabar tenint relacions sexuals, però ho vam fer sense protecció, jo tinc molta confiança amb ell, però ell ha tingut moltes relacions abans (jo no era la meva primera vegada), m'hi hauria de preocupar?
Mariona Busto

Hola jpl99!
Sempre que es mantenen relacions sexuals sense protecció (preservatiu), es corre el risc d'un embaràs no desitjat i de contraure alguna infecció de transmissió sexual (ITS). Per molta confiança que tinguis amb ell, posar-se el preservatiu no és una opció sinó una condició per poder gaudir de la vostra sexualitat de forma responsable.
No sabem quants dies fa que això va passar, però entenem que no ets a temps de prendre't l'anticoncepció d'emergència. Així doncs, espera a veure si et ve la regla el dia previst, si no et baixa, et recomanem que et facis una prova d'embaràs per descartar-ho.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat