No se si es normal....
Ho faig fer dissabte passat amb un noi, em va fer bastant mal en el moment (i al dia seguent tmb), vaig sangrar bastant. He de dir que va anar bastant rapid i va ser bastant rapida la cosa. Es normal m'hagi fet tant de mal?
Cristina Albó

Hola Carluch,
No ens queda clar si va ser la teva primera
relació sexual amb penetració o no. Si et passa sempre amb totes les
relacions sexuals amb penetració que tens, hauries de consultar amb el
teu ginecòleg. Si era la primera vegada, és normal que pugui fer mal,
els nervis, la tensió, ... poden fer que les primeres vegades facin mal.
Si
veus que el dolor continua i que no va a menys, o que et segueix
passant, consulta amb el metge, així podrà descartar que no tinguis
alguna tensió muscular o alguna ferida.
I si ho torneu a fer,
digues-li que vagi més poc a poc i que no ho faci tant ràpid, potser si
el moviment és més lent, li dones temps a la vagina per a que s'adapti
al penis.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat