No sé quan estaré preparada
Hola!!
Vull intentar saber quan estaré preparada per tenir la primera relació sexual. Es que em fa moolta por perquè m'han dit que fa bastant de mal i necessito consells per favor!
Cristina Albó

Hola Mllon02,
És impossible que nosaltres et puguem dir quan estaràs preparada per a tenir la teva primera relació sexual. Ho sentiràs i serà quan no sentis "por". És normal estar nerviosa, però no podem donar el pas si l'emoció que hi ha és la "por". Sentiràs nervis però la curiositat de conèixer com és la sexualitat compartida, d'ensenyar què t'agrada, d'aprendre què li agrada a l'altre, etc... serà el que predomini en aquell moment.
I sobretot que sigui amb una persona amb qui tinguis la confiança que si en algun moment canvies d'opinió respecti el teu "no", ja que tens TOT el dret a poder canviar d'opinió. També és important que no oblideu el preservatiu i que estigueu en un lloc còmode i confortable, i sapigueu que no us interrompran.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat