Ginecoleg... (Urgent)
Hola, tinc 14 anys y desde fa un temps sospito que tinc una infecció per diferents aspectes, com fluix verdos o mala olor. El problema es que no he anat mai al ginecoloeg i visc amb mon pare...em fa molta vergonya dirli i que pensi que es per que no soc verge o me he quedat embarazada o algo (si que soc verge) tambe tinc por de que si no vaig i si es una infecció tingui alguna repercució en un futur o que vagi a pitjor. Hi ha alguna manera de que no li tingui que dir al meu pare?? I en el cas que li tingui que dir com li puc dir??
Cristina Albó

Hola Anonima <3,
El millor és que vagis a urgències o que demanis hora per ja mateix amb el ginecòleg. Quan el flux canvia de color i/o d'olor és important que consultem amb els experts. Podrien ser fongs vaginals (candida) o Infecció d'orina, sigui el que sigui cal tractar-ho amb medicació.
Aquest tipus d'infeccions no s'agafen només a través de les relacions sexuals, pot ser una baixada de defenses, estar en contacte amb l'aigua constantment, humitat, haver pres antibiòtics o haver fet algun canvi en l'alimentació.
Per tant, consulta amb el metge el més aviat possible. És un tema de salut, el teu pare no et dirà res, segurament ho entendrà i et portarà on calgui.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat