Alimentació sana i exercici!
Hola! Tinc un problema, sempre me he vist una mica 'rellenita' i aleshores a l'estiu vaig decidir menjar més sa (que ja ho feia, però a l'estiu encara més) fer més exercici (a la piscina que tinc a la masia, anar a córrer, anant caminant dsd la masia fins al poble 1'5km)i el meu cos es va tonificar bastant i em vaig aprimar. Però cada any a l'hivern estic a casa, és a dir al poble. I he recuperat una mica de pes :( i això que menjo sa i no em salto ni un àpat ni res però el problema és l'exercici! Ara que a les tardes es fa fosc no em deixen anar a córrer sola, i ningú vol venir amb mi, fa fred i no em deixen anar al gimnàs... I ja no sé que fer! Tinc una mica de celulitis, una mica de 'muffin top'. I també voldria saber receptes sanes prq ma mare cuina sempre el mateix! Algú em pot donar consell? Necessito ajuda per menjar i fer exercicis correctament! Gràcies, un petó :)
Sara Bujalance

Hola! Si no pots sortir a fer esport a la tarda i tampoc pots apuntar-te a un gimnàs, pots provar d'aprofitar moments de la vida diària per convertir-los en més actius, per exemple, puja i baixa sempre les escales, en lloc d'agafar l'ascensor. Vés i torna al cole en bici o caminant, surt a passejar o a córrer quan encara hi ha llum i no fa tan de fred i aprofita els caps de setmana per anar en bici o en patins pels matins. Per la cel·lulitis no cal ni que t'amoïnis, és un tipus de greix que tenen totes les dones perquè està molt relacionat amb el fet de tenir hormones femenines, així que és una cosa normal i natural del cos de la dona, com ho és en l'home tenir barba, per exemple. I pel que fa al menjar de la mare, pots demanar-li que varii una mica més els plats, què et sembla? Molts petons!!