TINC MOLTS DUBTES...
Hola amb podeu respondre aquestes preguntes:
1. Que es el coit?
2. Fer el peeting pots arribar a embarassarte?
3. A lhora de fer sexe oral a un noi, se que es recomanable utilitzar preservatiu per evitar malalties, pero es molt incomodo i u vull fer sense preservatiu, si el noi esta sa i es verge... (cada mes li fan probes de tot el cos perque juga a hockey)
4. Quan amb poso dits no sento plaer, fins i tot amb resulta molest, nomes sento plaer quan amb toco el clitoris pero posarme dits no, las meves amigues senten plaer i arriben a l'orgasme sense haver de tocarse el clitoris.
5. Al moment de fer l'amor amb un noi, si estem en l'acte puc saber d'alguna manera si s'ha trencat el presevatiu o li ha passat algu sense haver de parar?
6. Tinc els mugrons molt grans i inflamats son com tous. I quan tinc fred i s'encongeixen es queden igual nomes surten aquells granets. amb preocupa
7. Per depilarme el xixi faig servir la cuchilla del meu pare neta d'afeitar. Es dolent? (la meva mare no amb deixa depilarmel i u faig amb secret, he pensat de comprarme cuchillas de don aper mi pero son massa caras... vull dirli a la meva mare els pros i contras de depilarse amb cuchilla...)
8. Si ets verge i et trenquen l'himen fa mal o es una molestia? surt sang?
Cristina Albó

Hola lola2,
Carai! Quantes preguntes en una sola consulta! Copiarem pregunta a pregunta i les anirem resolent una a una:
1. Que es el coit?
El coit és la penetració. Introduir el penis dins la vagina.
2. Fer el peeting pots arribar a embarassarte?
No, el petting consisteix en fregar els genitals amb roba posada, al haver-hi roba i no entrar en contacte semen amb vagina, l'embaràs no es pot donar.
3. A lhora de fer sexe oral a un noi, se que es recomanable utilitzar
preservatiu per evitar malalties, pero es molt incomodo i u vull fer
sense preservatiu, si el noi esta sa i es verge... (cada mes li fan
probes de tot el cos perque juga a hockey)
El més recomanable és que utilitzeu el preservatiu per a practicar sexe oral, si no el voleu utilitzar és decisió vostre.
4. Quan amb poso dits no sento plaer, fins i tot amb resulta molest,
nomes sento plaer quan amb toco el clitoris pero posarme dits no, las
meves amigues senten plaer i arriben a l'orgasme sense haver de tocarse
el clitoris.
És normal que sentir plaer amb l'estimulació del clítoris i no amb la introducció dels dits. Les terminacions nervioses en els genitals femenina estan, la grandíssima majoria a l'exterior de la vagina i sobretot pel voltant del clítoris i en el clítoris. Si sents plaer i arribes a l'orgasme a través de 'estimulació del clítoris, explica a la teva parella com i de quina manera t'agrada sentir plaer.
Alguna de les teves amigues pot sentir plaer només amb la introducció de penis o dits dins la vagina, però segurament amb el palmell de la mà o amb el pubis de la seva parella estan estimulant clítoris de forma indirecte.
5. Al moment de fer l'amor amb un noi, si estem en l'acte puc saber
d'alguna manera si s'ha trencat el presevatiu o li ha passat algu sense
haver de parar?
No, només si l'aneu mirant i comprovant que està ben col·locat. Ell pot sentir alguna cosa diferent o alguna incomoditat, tu no, ja que com hem dit, dins la vagina tens menys sensibilitat que ell en el penis.
6. Tinc els mugrons molt grans i inflamats son com tous. I quan tinc
fred i s'encongeixen es queden igual nomes surten aquells granets. amb
preocupa
Pel que ens expliques no hi ha res extrany en els teus mugrons. De totes maneres si alguna cosa et preocupa el millor és que ho consultis amb el teu metge.
7. Per depilarme el xixi faig servir la cuchilla del meu pare neta
d'afeitar. Es dolent? (la meva mare no amb deixa depilarmel i u faig amb
secret, he pensat de comprarme cuchillas de don aper mi pero son massa
caras... vull dirli a la meva mare els pros i contras de depilarse amb
cuchilla...)
No és higiènic utilitzar la "cuchilla" d'una altre persona per a depilar-nos o afaitar-nos. El millor seria que tu tinguessis la teva i l'anessis canviant per a no depilar-te amb ferro robellat. Parla amb la teva mare i explica-li que vols fer-ho bé, ella potser et pot assessorar.
Tant la sang, com el dolor, dependran de com sigui el teu himen, si és més rígid, més elàstic, més fi o més gruixut.
Esperem haver resolt tots els teus dubtes!
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat