Noia i noia?
Hola! Sóc l'Anònima125 i tinc un petit problema...
Sóc una noia i crec que m'agrada una noia, situació: tinc 14 anys (2002) i ella té 16 (2000).
Li vaig dir a la cara que pensava que l'estimava, i més tard al veure que no podia ni parlar-li a la cara vaig decidir dir-li que vaig confondre els sentiments. La putada es que no vaig confondre res, jo necessito parlar amb ella, i si li feia creure que l'estimava no podria parlar-li, i vaig decidir dir-li que ho vaig confondre tot per poder parlar amb ella. La cosa està en que jo l'estimo.
Jo... La necessito, m'ha ajudat en absolutament tot.
Cristina Albó

Hola Anònima12,
No sabem ben bé quina és la teva consulta però si tu sabent que el que sents és completament real però només dient-li que no és veritat i que estàs confosa, pots passar de poder parlar-li a no poder-ho fer, tens molta capacitat de poder-ho fer!
Confia en tu, valora't i fes valer els teus sentiments. Si ella et correspon serà fantàstic, i si no et correspon, aleshores possiblement sentiràs dolor, però podràs saber si podeu tirar endavant juntes o no.
Una abraçada i gràcies per confiar en nosaltres!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat
Anònima12
La situació no l'he enaixat gaire bé. El problema es que som companyes d'equip i bueno, el que es incomode per ella es que la veig a la dutxa... I en realitat no se com dir-li que en realitat l'estimo perque ella un cop em va dir que li agradava un noi...
Cristina Albó
Hola Anònima12,
Aleshores ja saps que ella no et correspon? Si és així, és normal que es senti incòmode i més en situacions on impliquem nuesa. si ella no sent el mateix que sents tu per a ella, ho hauràs de respectar i hauràs d'intentar portar la situació (complicada) el millor que puguis o prendre decisions si creus que no pots estar en el mateix equip que ella (si és que et fa massa mal).
Si encara no tens clar si et correspon o no, aleshores, calma't, segueix sent amiga seva i potser en algun moment d'intimitat podeu parlar dels vostres sentiments. Però hauràs d'estar preparada per a rebre un "no" o un "si". Les dues opcions són possibles.
Una abraçada de nou i ànims!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat