Bisexual?
Hola!
Fa uns mesos que hem vaig começar a plantejar la possibilitat de ser bisexual i finalment ho he acceptat. Amb això jo no en tinc cap problema però els meus pares crec que no ho acceptaran, molt cops a casa sento comentaris una mica homòfobs que no se si van per mi, pero tambè quan es pensen que no els sento insinuen que sóc gay, crec que ho tenen "assimilat" encara que se que no els hi agradi (sobretot al meu pare). Algun consell per sortir del armari? esque no se si serà pitjor ara que es penses que sóc homosexual.
Tambè m'agradaria saber si es dolent fer-me "dits" de vegades quan hem masturbo.
Moltes gràcies i perdò per les faltes.
Cristina Albó

Hola Anònim,
El que defineix
la nostra orientació sexual és de qui ens enamorem, i no només amb qui
ens excitem o ens anem al llit. Per tant, el temps i les circumstàncies
que vagis vivint t'ajudaran a descobrir si t'enamores de nois, de noies o de nois i noies.
També et recomanem l'article de la nostra companya Paula Alcaide sobre "Com sortir de l'armari amb els pares": http://www.consultajove.cat/sortir-o-fugir-de-larmari-amb-els-pares/
">
http://www.adolescents.cat/consultori/ampliacio/
%3Cbr%3E%3Cdiv%20style=%27width:100%;max-width:100%;overflow-x:hidden;%27%3E%3Ca%20target=%27_blank%27%20href=">
I per quan decideixis parlar amb els teus pares, explica'ls-hi de la forma més sincera que sàpigues, explica'ls-hi les teves pors de dir-lis i el què t'agradaria. Possiblement reaccionaran bé però si no reaccionen bé, dona'ls-hi un temps per a que puguin passar pel seu procés d'acceptació (igual que tu també l'has hagut de passar i l'estàs passant). Si veus que els hi costa molt, pots contactar amb el http://lambda.cat/
" target="_blank">Casal Lambda, allà hi ha l'http://www.ampgil.org/ca/
" target="_blank">Associació de Mares i Pares de fills i filles LGTB. Allà hi trobaràs assessorament i potser s'hi animen a anar-hi!
Una abraçada i gràcies per la confiança!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat