sense títol
Ja fa temps em vaig liar amb un noi, i no va saber acceptar el meu NO! quan jo no volia que em fes algunes coses. El cas és que un dia sense esperar-m'ho mentre ens liavem em va posar els dits d'una manera molt brusca i jo li vaig dir que parés intentava moure'm però no podia ell tenia més força. El que m'agradaria saber es si posant els dits pots trencar l'himen, em vaig mirar les calçes després i no sangrava pas... no sé si el tinc trencat o no i no vull anar al ginacoleg com ho puc saber?
Mariona Busto

Hola Anònima!
Amb la introducció dels dits dins la vagina, de forma brusca, pot trencar-se l'himen. També pot haver passat que ja el tinguis trencat per un altre motiu (per exemple, pot trencar-se fent esport, amb un cop a la zona genital...) o que no s'hagi trencat. Per assegurar-te'n hauries d'anar al ginecòleg perquè pugui valorar-ho.
El que va passar amb aquest noi és un abús en tota regla, un NO és un NO. I si no ho entén, i veus que tu sola no pots aturar-ho, comenta-ho amb algun adult de confiança perquè t'ajudi a posar límits.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat