Dits
Hola,
Moltíssimes gràcies per tot el que feu, sou increïbles!
Ahir quedàrem la meva parella i jo a casa d'una amiga perquè els seus pares estaven de viatge. La meva amiga ens va deixar la seva habitació per a nosaltres dos, i ella va quedar amb la seva parella al sofà. Bé, vaig al grà: Ens vam començar a liar i tal... i em va fer dits per primer cop. Va fer una cosa que no vaig entendre, sabia que es feia però mai he entès per què: quan em va acabar de fer dits es va posar el dit amb què ho havia fet dins la boca. Perquè ho va fer? Després el va posar dins la meva.
Gràcies de tot cor!
Cristina Albó

Hola Lesnits,
Possiblement ho va fer perquè en algun lloc ha vist que això es fa (possiblement en el porno). Per a alguns nois i algunes noies pot ser excitant però si no vas entendre el què feia ni et va excitar, potser podries preguntar-li a ell el per què de llepar-se el dit i després fer que li llepessis tu. Explica-li que no ho vas entendre, potser si t'explica que a ell li va encantar i que es va excitar moltíssim, ho introduïu dins del vostre joc sexual, però si a tu no et va agradar, no té perquè fer-t'ho fer.
El porno és cinema, i com a cinema és ficció, no és un documental, ens pot donar idees però no pot ser el guió a seguir.
Una abraçada i moltíssimes gràcies per les teves paraules, ens encanta saber que la feina que fem us és d'utilitat :) !
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat