Tinc por de dir-li que l'estimo... Què faig?
Hola!
Ja fa temps que m'agrada una noia de la meva escola. Som amigues i ens portem molt bé entre nosaltres. El cas és que durant aquestes setmanes he començat a adonar-me que m'agraden les noies, més concretament ella... Sé que a ella també li agraden les noies però no sé si jo li agrado, però crec que de tant en tant m'envia indirectes...
Hem dit de quedar un dia (en principi com amigues, una quedada normal) però no sé si dir-li el que sento o no...
Què puc fer????????????????????
Cristina Albó

Hola teen1432,
Com a fer, pots fer moltes coses, ara bé, primer has de decidir què vols fer. Li vols explicar o no li vols explicar?
També podries valorar l'opció de "tantejar" el terreny, preguntar-li a ella per si hi ha alguna noia que li agrada, o "jugar" a fer suposicions, per exemple, preguntar-li què faria ella si tu et declaressis, o si li diguessis que tens dubtes... què li semblaria?
Valora bé què suposa explicar i què suposa no explicar, si no expliques et quedes tal i com estàs, a la teva zona de confort. Si li expliques, s'obren més opcions, que ella et correspongui o que ella no et correspongui. Si ho expliques hauràs d'estar preparada per a que pugui passar qualsevol de les dues opcions.
Valora i decideix quin serà el teu pas.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat