La regla
Hola,primer de tot agraírvos la feina que feu perquè sempre contesteu a tot.
La pregunta que volia fer es que quan em be la regla aquest es el segon cop que es de color marró extrany,volia preguntar si això és normal...Moltes gràcies
Cristina Albó

Hola xènia2003,
Moltes gràcies per valorar la nostra feina, ens encanta saber que el consultori i la nostra feina us és útil :)
És normal que la regla, els primers dies, però sobretot les primeres regles, el primer que taquem sigui de color marronós, després, passats dos o tres dies de tacar marró, és més habitual que aparegui el color vermell de la sang. Això és perquè l'hormona que dóna l'ordre al nostre endometri encara no s'està segregant amb tota la força com per expulsar-lo de cop.
De totes maneres, si notes canvis o sospites que alguna cosa no funciona bé, el millor és que ho consultis amb el teu ginecòleg.
Una abraçada i gràcies de nou per les teves paraules!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat