Malalties
Hola, tenia un dubte sobre les malalties de transmisió sexual, ja que recomanen que quan fas una 'mamada' el noi es possi condó, pero quan a una noia li fan un cunilingus cal tindre alguna precaució???? O es igual i es pot fer sense res? Y un altre dubte era que quines malalties es podrien contagiar si fas una 'mamada' sense condó i com se sap si pateixes alguna malaltia de transmisió sexual.
Gracies
Cristina Albó

Hola pesigollesplus,
Efectivament, per practicar sexe oral es recomana l'ús d'algun mètode de barrera (preservatiu per
exemple), ja que hi ha risc de contagi d'alguna
infecció de transmissió sexual (ITS).
Hi ha ITS que es poden transmetre
pel contacte (per exemple, si tens un herpes al llavi, pot haver-hi
risc de contagi), d'altres per l'intercanvi de fluids o per la sang, si tens alguna ferideta a la boca o als genitals. Per aquest motiu es recomana utilitzar-lo.
Per fer sexe oral a un noi es pot utilitzar un preservatiu masculí normal. Per a fer sexe oral a una noia el recomanable és una banda de làtex (la podeu comprar a la farmàcia) o crear una banda de làtex amb un preservatiu masculí normal. Us adjuntem un vídeo de com fer-ho: https://youtu.be/2l23
O2XWToo">
O2XWToo
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat