M'agrada una noia, que puc fer?
Hola Adolescents,
Us escric ja que m'agrada una noia però no ens parlem casi jens, soc tímid i no he tingut mai novia ni m'he liat amb ningú. Ella és de les més atractives i jo sóc dels que menys
Com podria acostar-me més a ella i intentar acabar com a parella?
M'encanta la vostra feina.
Cristina Albó

Hola a,
Si t'agradaria formar una parella amb ella, abans de tot us hauríeu de conèixer, sense parlar, el tema serà complicat. Potser podries intentar buscar estones
per parlar amb ella, a soles, intenta conèixer una mica més els seus gustos, que ella conegui els teus, demana-li per quedar tots dos... i aprofita aquestes
estones d'intimitat per interessar-te per si li agrada algun noi, o si no està interessada en ningú, etc... així tanteges una mica el terreny per saber si pots ser correspost o no.
Si al final ella no sent el mateix per tu,
hauràs d'acceptar-ho, i si us enteneu i us corresponeu, ens encantarà la vostra història!
Una abraçada i gràcies per valorar la nostra feina, sempre és d'agrair saber que us som d'utilitat!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat