Ajuda urgent!
Hola soc una noia de 14 casi 15 anys. I tinc noviu ens estimem moltissim i em pensat de com seria la nostra primera vegada... I volem esta preparats per quan sorgeixi. Pero cap dels dos tenim idea de res numes que em de fer servi condó. Peró ami magradaria que mexpliquesiu si et pots queda embarassada la primera vegada, que pot passar si ho fem sense condó, les enfermetats... Ja que no puc ana a un ginecolec perque no vull que mamari senteri de res perque no em dexaria wue ho fesim( es molt conservadora). I ames el poble on vic tohtom sentera de tot ( si vaig al metge ledema ho sap tuthom)
Siusplau ajudeume i expliqume els riscs i tot lo que tingui que saver per esta ben preparada i seugra.
Moltissimes gracies.
Elena Crespi

Doncs mimi, t'explico el que has de tenir en compte:
-Que realment vulguis fer-ho perquè TU vols
-Buscar un lloc tranquil on sapigueu que no us molestarà ningú
-Tenir preservatius, sobretot
-Intentar estar tranquils, tot i que és normal estar nerviosos
-Fer aquelles coses que us exciten per estar ben preparats físicament
-No esperar que tot vagi bé, peruqè lesprimeres vegades no són mai les millors
I si no li vols dir a ta mare d'anar al ginecòleg, pots anar a la Tarda Jove del CAP que tinguis més a prop per poder demanar assessorament. Allà t'atendran de manera completament confidencial. Els metges tenen el secret professional, per tant, l'endemà no ho sabrà ningú.
Heu de vigilar que el preservatiu estigui ben col·locat durant tota la relació sexual ja que hi ha el risc de que vagi patinant i quedi dins de la vagina i llavors hi hauria risc d'un embaràs no desitjat o de contraure una infecció de transmissió sexual.
I el preservatiu s'ha de fer servir ja des del primer moment en que la vagina i el penis entrin en contacte!
Aquí tens informació de les its:
VgnVCM1000008d0c1e0aRCRD&
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres