Oblidar-lo o no?
Ja fa una quants mesos vaig coneixer a una noi pel whats i em va caure molt be...van anar passant els mesos i emaig donar compte de que madradava, apart em parlava molt carinyos i em deia coses com: amor, carinyo, coseta meva
Fa un mes li vaig dir tot el que sentia per ell i em va dir que a ell li encantava aparlar amb mii pero que no sentia res per mii i que no volia res amb ningu pq feia poc que ho havia deixat amb la novia , ho vaig entendre i vaig deixar el tema enacara que no em va deixar dagradar sino tot el contrari...
Ara ha tornat amb la seva ex i em va dir que li agradava pero ella li encantava i que en tots els mesos que haviem estat parlant no shavia oblidat d'ella, allo em va fer mal i li vaig dir que millor deixessim de parlar pero em tornat a parlar.
Ahh el te 17 i jo tinc 13
El prblema es que ara trobo a faltar quan ens posavem carinyosos i li he dit de deixar de parlar pero se que el trobare a faltar i ell a a mii
Que puc fer???'
Per cert sorry per les faltes, sou els millors
Cristina Albó

Hola Emaaa,
La situació no és gens fàcil, però si ell ara mateix té novia i no vol res amb tu, el que has de fer si vols passar pàgina és:
• Distància
física: Intenta no veure'l ni coincidir amb ell.
• Distància virtual: Fes el mateix amb les xarxes socials. Deixa de seguir-lo, bloqueja'l o deixa de mirar les seves publicacions, últimes connexions, etc.
• Distància
mental: Deixa de pensar-hi o, quan hi pensis, obliga't a posar el
focus en tu i fes allò que et vingui de gust (estar amb les amigues, fer
esport, practicar alguna afició, estar amb la família....). Dedica't
dos mesos a pensar en tu, veuràs que et sentiràs millor!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat