Masturbació(1234567890)
Hola soc noia i mai he conseguit arrivar a l'orgasme amb la masturbacio....
He provat de tot clítoris, dits, fantasies però mai ho he aconseguit....
Una altra consulta: es normal que amb 15 anys mai m'hagi enamorat ni hagi sentit atracció per a ningú?
Mariona Busto

Hola Anònima(1234567890)!
Hem de tenir present que el gran òrgan sexual és el nostre cervell, per tant, no només ens hem de tocar, fer dits, acariciar... sinó que és molt important estar "connectats" amb allò que estem fent, amb allò que ens excita, etc. Per tant, és important que deixis que el teu cap se centri en les sensacions, en allò que va sentint quan el toques, en allò que et posa i t'excita...
Dóna't temps, pensa que és un aprenentatge! L'orgasme ha de ser la conseqüència, no l'objectiu! Com més ens centrem en que arribi l'orgasme, potser menys arriba. Així que calma!
Pel que fa a la teva altra pregunta, pots estar ben tranquil·la perquè hi ha moltes noies i nois que amb 15 anys tampoc s'han enamorat mai, i no passa absolutament res. A cada persona li arriba el seu moment!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat