amor...
hola, mira no se com realment superar un amor,i estic molt esfonsada, fa tres anys ja que estic colada per el meu ex-novio, tinc 16 anys, penso, que ningú serà com ell, i que ningú em tractarà com ho ha fet ell, avui exatament, m'ha dit que pasi pàgina que no hi haurà res mes entre naltres dos, pero aixo ja fa que dura, em donava il·lusions, i jo m'ho creia, va ser el meu primer noi, després de tres anys encara segueix-ho estàn molt enganxada per ell, i quan em fico a pensar en que puc tindre una relació amb algú altre, o tinc la oportuniat, no sóc capàs de fer-ho, perquè no soc capaç de sentir el mateix o alfinal m'acaven fen mal, realment nose si he perdut l'esperança de l'amor, o nose que fer amb jo mateixa..
NECESITO AJUDA..UN PETÓ
Elena Crespi

Hola onelove,
realment és molt dur superar una ruptura de parella però tu pots fer coses per ajudar-te a superar-la.
M'imagino que deus recordar coses, mirar fotos, mirar el whatsapp, el facebook, enviar-li algun missatge de tant en tant o trucar-lo, escoltar cançons que et recorden a ell... i moltes d'altres coses...
Si realment vols tirar endavant i oblidar-lo, primer has de tenir mlta força de voluntat perquè les coses que t'ajudaran a tirar endavant no són fàcils:
-hauries de deixar de tenir contacte amb ell perquè això et remou tot el que sents i per la teva salut emocional has de començar sense tenir-lo a prop.
-també et recomano que busquis coses que t'aportin una mica de felicitat: activitats, trobades amb les amigues, coses que estiguin deslligades d'ell i que et permetin dibuixar un escenari on els somriures siguin possibles i ell no aparegui.
És molt dur però si realment vols tirar endavant has de decidir fer passos cap endavant!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres