Ajudeu-me
Farà questió de dues setmanes que vaig anar a veure al meu novio. Ell em va fer dits i o li vaig fer una mamada, tinc molta por ja que no em baixa la regla, encara que ell anava amb condó. Que ha passat?
Gràcies y petons💗
Cristina Albó

Hola anonimus01,
Si ell et va masturbar a tu i tu li vas fer sexe oral, i en cap moment va haver-hi penetració sense preservatiu, ni  ejaculació a prop o a dins de la vagina, l'embaràs és molt improbable.
Si no et baixa la regla pot ser degut a altres qüestions, però si tu creus que hi ha el mínim risc d'embaràs, quan passi una setmana del dia que t'hauria de venir la regla, fes-te un test d'embaràs. Si veiessis que surt negatiu i segueix sense baixar el millor és que vagis al ginecòleg per a que pugui valorar si necessites algun tractament per a regular-la.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat