mare meva.,,,,ajuda!!!
Hola,nesesito ajuda suisplau. Mireu tinc 14 veig per 15 anys i tinc novio, ens estimem moltissim!! I em pensat en fer l'amor. Peró no ens atrevim perque cap dels dos esta ven informat de que pot passa... lo que si savem esque em de fer esrvi preservatiu.
Pero ja esta... Ami magradaria que mexpliquesiu una miqua ( si et pots queda embarasada la primera vegada, que passe si ho fem...etc..)
Quan estigui informada penserem en com u fem i si ho fem ho no.... Pero al ginecolac no puc anar perque mamare no sap re i on vic es un poble petit i thotom sentera de tot per aixo no vull anar al metge.
Susplau si podeu ajudeume.
Elena Crespi

Primer de tot, Mimi, benvinguda!
si estàs pensant en tenir relacions sexuals t'aconsello que vagis a la tarda jove del CAP que tinguis més a prop. Encara que coneguis al metge o metgessa, el que facis allà a dins és completament confidencial i et poden ajudar, recolzar i informar.
Evidentment heu de fer servir el preservatiu. I el que et diria és que fer l'amor pot començar des de fer-se petons a tenir penetració... abans de la penetració et recomano que us aneu coneguent millor: tocar-lo, deixar-te tocar, masturbar-vos, llepar-vos... i mica en mica aneu fent i ampleu el joc.
Ves a la tarda jove i t'assessoraran!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
@tarongesenceres - Fbk: elenacrespipsico