Orgasmes
Hola Adolescents!
Jo em mastubo (soc dona) però no se si alguna vegada he arribat al orgasme. La qüestió es: es pot arribar al orgasme masturban-se? Que fa el teu cos o tu quan tens un?
Petons!
PD: perdo per les faltes ;)
Cristina Albó

Hola Dance,
I tant que es pot arribar a l'orgasme amb la masturbacio. Només cal conèixer bé com funciona el teu cos i saber on està el clítoris i saber estiimular-lo.
L'orgasme és una sensació subjectiva, individual i personal, cada
persona el sent i l'expressa a la seva manera.
T'adjuntem dues imatges per a què puguis conèixer una mica millor la teva anatomia i la del clítoris:
Com
veuràs, el clítoris, es troba  l'exterior de la vagina, no a
l'interior. Com hem explicat en moltes altres consultes, la gran majoria de terminacions nervioses en els genitals femenins estan a l'exterior de la vagina (tal i com es veu en les imatges), al clítoris i al seu voltant, no dins.
Intenta descobrir com funciona el teu plaer explorant aquestes zones i poc a poc aniràs coneixent més el teu cos i el teu plaer!
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat