Necessitats intims
Hola,
Sóc nou en aquest consultori, voldria saber, per què disfruto tan quan em fiquen el dit per el cul, o sigui m'ho va fer una noia, i em va agradar molt, i des de aquell dia necessito tornar sentir allò, i no se, em fa vergonya demanar que em fiquin el dit per el cul, si em podries ajudar o si fos tu em volguesis ficar el dit el cul no et dic que no.
Gràcies!
Mariona Busto

Hola  mellamanelquemao!
En primer lloc dir-te que considerem que el teu últim comentari està completament fora de lloc. Agrairíem que et prenguessis seriosament la nostra feina i que ens respectessis a nosaltres i a tots els adolescents que fan un bon ús d'aquesta eina.
Dit això, dir-te que hi ha molts nois que senten molt plaer amb l'estimulació anal. A molts nois els hi fa vergonya dir-ho o inclús provar-ho, però pot ser una pràctica molt estimulant i plaent.
Com qualsevol pràctica sexual compartida amb una altra persona, heu d'estar tots dos d'acord a practicar-la, i s'ha de poder parlar amb confiança. Així doncs, si vols que t'ho facin ho hauràs de proposar. És evident que et serà més fàcil si amb la persona que estàs hi ha confiança.
Per últim, recordar-te que és molt important la higiene i l'ús de lubricants perquè l'anus no lubrica de forma natural.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat