no em vaig còrrer, és normal?
hola!!
l'altre dia em van fer dits per primera vegada (jo íntimament no m'he fet mai) i no em vaig còrrer. És normal? haig de dir que vaig sentir pesigolles i em va agradar però no em vaig arribar a còrrer.
És normal? podríeu explicar-me una mica sobre això?
gràcies!!
Mariona Busto

Hola claudia!
Entenem que et refereixes a que no vas arribar a l'orgasme, oi?
Estigues tranquil·la perquè és força habitual que sent la primera vegada les coses no surtin del tot com una s'esperava o com li han explicat. Recordeu que la manera més fàcil per arribar a l'orgasme sòl ser amb l'estimulació del clítoris i els seus voltants, per tant amb l'estimulació externa.
T'animem a que localitzis el teu clítoris, que proveu diferents maneres d'estimular-lo i que vagis descobrint de mica en mica què t'excita, que t'agrada i com t'agrada que t'ho facin. Recorda que ningú neix ensenyat i la sexualitat és un aprenentatge!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat