Ayudaa pastilla dia despres
Hola, fa dilluns vaig fer-ho amb un noi sense preservatiu pero tenia la regla i tinc el dubte de si m'hauria de pendre la pastilla del dia despres o no? (Estem a dimecres i va pasar dilluns)
Cristina Albó

Hola yes,
Efectivament, t'hauries de prendre la píndola del dia després, ves al CAP de la teva zona i explica la situació, potser han passat massa hores des de la relació de risc, no perdis ni un minut més.
També seria recomanable, que en uns 3 mesos et fessis una analítica completa per descartar qualsevol contagi d'ITS. Si amb el noi amb qui vas tenir relacions sexuals, era una relació puntual i esporàdica i no saps massa d'ell, seria el millor, ja que si tenim relacions sexuals sense preservatiu no només tenim el risc d'embaràs, sinó que estem exposats  a les Infeccions de Transmissió Sexual.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat