OBLIGADA?
Fa uns mesos que estic amb un noi, quan estem a la seva casa, sempre intenta tocar-me, i quan no em deixo em comença a fer xantatge emocional, fins que acabo deixant-me perqué em sento culpable. Em sento obligada a fer coses amb ell. Quan s'ho dic a les meves amigues mai em creuen, pensen que és un amor. Es possa super agressiu quan ho fem, em fa mal i quan s'ho dic s'enfada. La té mooooolt gran. N'hi han dies que ho vol fer a pél, i l'importa una merda la meva opinió, i quan li dic que no ho vull fer així ''m'imita'' i em ridiculitza. No sé que collons fer.
Cristina Albó

Hola A1812,
La situació que estàs vivint és una situació de violència. No et respecta, et menysprea ridiculitzant-te i tens relacions sexuals no voluntàries, sinó que et sents obligada a fer-ho. Això NO ho pots tolerar i no ho podem normalitzar!
El millor és que miris per tu i et protegeixis, si segueixes en aquesta relació és possible que els xantatges i les faltes de respecte vagin a més, i no ens agradaria que això passés. Protegeix-te i pren la decisió que hagis de prendre.
Amb la teva consulta ens deixes preocupades, si us plau, explica'ns com acaba la situació, ens quedarem molt més tranquil·les, però mira per a tu.
Una abraçada ben forta i molts ànims!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat