Massa prima
Hola, tinc 12 anys i sóc molt prima. Veig a les meves amigues que tenen unes cuixes de una mida perfecte, mentre jo les tinc massa primes i hi ha gent que em pregunta si sóc anorèxica. Volia saber què puc fer per engreixar-me una mica sense haver de menjar tantes purqueries, perquè a mes de engreixar, va molt malament per la salut,es a dir, que no em va be aquesta opció.
Gràcies i una abraçada!
Sara Bujalance

Hola! Efectivament, intentar engreixar a base de menjar molta bolleria, dolços, etc. no és bona idea perquè no és bo per la salut. El millor que pots fer és menjar de tot, de forma equilibrada (com marca la piràmide alimentària), fer 5 àpats al dia i fer esport habitualment. A part d'això no cal que facis res més, només tenir paciència. El teu cos encara està creixent i li queden molts anys per davant per desenvolupar-se, ja veuràs com a mida que va passant el temps, el teu cos va madurant i va prenent formes més femenines, arrodonint les cuixes, afinant la cintura i treient pit. Molts petons!!