Se que soc una mica petita
Hola se que encara sóc una mica petita però m'agradaria saber alguna cosa sobre la masturbació.
Quant parleu de que tot el cos es pot estimular per arribar a l'orgasme que vol dir?? Expliqueu-me com es pot arribar.
I també lo del clítoris......
Moltes gràcies.
Disculpeu per les molesties
Me'n canta la vostra feina.
Cristina Albó

Hola Anònima <3,
Moltes gràcies per valorar la nostra feina, ens encanta que el consultori us sigui útil :)
La pell és l'òrgan més gran que tenim i està ple de terminacions nervioses, per tant és erogen, hi ha zones de cos que ens poden excitar molt i quan tens un coneixement excel·lent d'aquestes zones i del teu plaer pots arribar a l'orgasme de moltes maneres. Hi ha gent que pot arribar a l'orgasme amb l'estimulació de l'òvul de l'orella, de l'estimulació dels mugrons o estimulant altres parts del cos.
Sovint són la minoria però es pot aconseguir si tens molt control del propi cos.
Pel que fa al clítoris:
T'adjuntem dues imatges per a què puguis conèixer una mica millor la teva anatomia i la del clítoris:
Com
veuràs, el clítoris, es troba  l'exterior de la vagina, no a
l'interior. Seria interessant que si tens curiositat de com és el teu cos, agafis un mirallet i puguis mirar-te els genitals i ubicar totes les parts indicades a les imatges. Si el clítoris que està a l'exterior de la vagina (i que és l'òrgan encarregat de proporcionar plaer sexual a la dona, i que no té cap altre funció que no sigui aquesta), és fàcil d'entendre que amb la penetració, les noies/dones no sentin molt de plaer, la penetració pot ser excitant però la gran
majoria de les noies/dones no sentim plaer amb la penetració.
Com hem explicat en moltes altres consultes, la gran majoria de terminacions nervioses en els genitals femenins estan a l'exterior de la vagina (tal i com es veu en les imatges), al clítoris i al seu voltant, no dins.
Si vols començar a descobrir com funciona el teu cos, intenta descobrir com funciona el teu plaer explorant aquestes zones i poc a poc aniràs coneixent més el teu cos i el teu plaer! Si encara no sents aquesta curiositat de conèixer i descobrir, no pateixis ni et forcis a fer-ho!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat