Siusplau urgent
Hola, primer de tot donar-vos les gràcies per tot el que feu, és una passada!!
Fa dos dies vaig quedar amb un amic meu i ens vam acabar liant, però la cosa va anar a més.. Ell em va fer dits i jo palles. Vaig notar que li sortia un líquid que crec que és el preseminal. Total vam continuar i vam fregar les nostres parts però no me la va introduir. No teniem condó (se que esta mal fet, no nomès per el risc de quedarte embarassada sino per malalties). Però hi ha risc d'embaràs? Jo sóc verge i tinc l'himen. Estic molt espantada..
Cristina Albó

Hola Hola3,
Moltes gràcies per valorar la feina que fem, ens encanta saber que trobeu útil el consultori i que us serveix!
Per a que hi hagi risc d'embaràs ha d'haver contacte entre els
genitals de forma directe, amb més probabilitats d'embaràs si hi ha
penetració sense preservatiu i si hi ha ejaculació dins o pels voltants
de l'entrada de la vagina (encara que no hi hagi penetració).
Si anàveu amb roba, i en cap moment els
vostres genitals van estar en contacte, sense roba, ni preservatius, el
risc d'embaràs és MOLT improbable, igual que és improbable si l'ejaculació no es produir a l'entrada de la teva vagina.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat