Ajuda!!
Tinc un gran dubte!
Molts nens m'han proposat de "liarme" i estic llesta però a l'hora de fer-ho, em tiro cap enrere amb pors de no saber-ho fer. No se com "liar-me" ! Em podeu donar consells? Moltes gràcies!
Cristina Albó

Hola Anonim,
Aquesta és una de les consultes que més ens feu, per tant, t'ajudarà a tu i a altres persones que tenen el mateix dubte.
Sentim dir-te que no hi ha un passos a seguir, que previsible seria tot,
oi? Has de tenir clar que ningú neix ensenyat, i que per sort no hi ha una
única manera de fer-se petons!
El que sí que és important és sentir que en tens ganes, que sents curiositat i que estàs preparada.
Quan et trobis en situació, ja notaràs que el teu cos et parla, només
caldrà que segueixis els seus moviments i ell seguirà els teus, si vols
acaronar amb la llengua els seus llavis, acarona'ls, o si és ell qui
acarona els teus amb la llengua respon el seu moviment. El teu cos ja et
dirà què necessita, ja veuràs. Només t'has de deixar portar fins on tu
vulguis.
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat