GAY??
Bones,
L'altre dia vàrem quedar per jugar a la xbox, i llavors vam descobrir que el mando vibrava depenen del que fessis tu al joc. Llavors ens el vam ficar a la polla i sens va pujar als dos. Amb lo qual, vam començar a jugar els nostres penis fortament amb els mandos. Llavors quan ens en vam cansar vam començar a fernos sexe oral amb preservatiu, i altres coses... llavors aqui el meu dubte, sempre magrada fer aixo, soc realment gay???
Mariona Busto

Hola The Madness!
Ens has fet ja diverses consultes referent a si ets realment gai o no i entenem que és un tema que et preocupa molt, però com ja deus saber, la nostra orientació sexual va més enllà de qui ens excita o amb qui tenim relacions sexuals, la nostra orientació sexual ve determinada per de qui ens enamorem. I com ho sabràs? Doncs el temps, les situacions i circumstàncies que vagis vivint t'ajudaran a descobrir-ho.
Et recomanem molt que segueixis al nostre company Gabriel J. Martín, ell és psicòleg expert en homosexualitat. Si llegeixes el seu blog o mires algun dels seus vídeos de YouTube, segurament podràs resoldre molts dels dubtes que tens entorn a la teva orientació sexual. (
- http://www.gabrieljmartin.com/
">
)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat