NO SÉ COM DIR-LI..
Bones, sóc una noia de 14 anys i porto 5 mesos amb la meva parella. Jo ja li he vist i es creu el rei del mambo perquè diu que la té gran però en realitat és molt petita... No sé pas com dir-li.. Ajudaaa
Mariona Busto

Hola Beaaa!
No sabem que és per tu petita, ni que significa per ell que la té molt gran... com pots veure en qüestió de mides és tot molt relatiu.
No hi ha una mida de penis ideal, i la normalitat va vinculada a la mitjana. La mitjana catalana està al voltant dels 13 centímetres en erecció. Es considera que un penis és petit quan està per sota de 8 centímetres en erecció.
De totes maneres, independentment de la mida del seu penis, entenem que tu estàs amb ell perquè l'estimes, tal com és i amb el físic que té, no? Si la mida dels seus genitals és quelcom que us preocupa, parleu-ne amb normalitat i amb confiança. En parella s'ha de poder parlar de tots els temes, sempre que es faci amb respecte.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat