Plaer
Hola, tinc 17 anys.
Quan tinc relacions sexuals hi ha un moment que sento que estic a punt de sentir un plaer fort pero no arriba. Que pasa? Perque no arriba?
Mariona Busto

Hola Sense nom!
Quan et masturbes et passa el mateix? Fixa't si et trobes amb la mateixa dificultat o pel contrari arribes a l'orgasme sense aquest bloqueig que ens expliques. Si sola no et passa, mira què fas de diferent quan estàs en parella. A vegades no ens donem permís per acabar de gaudir quan estem davant d'una altra persona, ja sigui perquè ens fa vergonya "descontrolar-nos" i que ens vegi tenint un orgasme, perquè l'estimulació no acaba de ser la que ens agrada i ens ajuda a desencadenar un orgasme, etc. Tingues present que l'estimulació directa o indirecta del clítoris sòl ser la via més fàcil per arribar a l'orgasme, però que el gran òrgan sexual és el nostre cervell, per tant, és molt important que aquest estigui "connectat" i centrat en allò que s'està fent, en les sensacions que s'estan tenint, en allò que ens excita...
Recorda també que si estem molt pendents que l'orgasme arribi, segurament aquest no arribi.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat