M'agrada massa però és impossible...
Hola! el meu problema es que desde fa dos anys aprox. Em sento atreta per un noi molt més gran que jo... Amb el temps m'he adonat que m'encanta tot el que fa i diu estic bojament enemorada dell... però és molt més gran que jo i sería impossible a més crec que té parella i porten anys... com puc treureme'l del cap...somio amb ell i tot AJUDA SIUSPLAU!
Cristina Albó

Hola Anònima,
El primer pas per treure't del cap una persona és decidir que realment ho vols fer. Si aquesta és la teva decisió, pots seguir alguns passos per ajudar-te:
• Distància física - evitar coincidir amb ell, parlar-hi el mínim possible.
• Distància virtual - no mirar el que penja a les xarxes ni les seves connexions
• Distància mental
- centra-te en coses que t'agraden a tu. Quan notis que els teus
pensaments van cap a ell (què estarà fent? Amb qui estarà?), posa el
focus de nou en tu: queda amb les teves amigues, fes coses amb la
família, viu la teva passió...
Mica en mica veuràs que començaràs a posar distància emocional, és a dir, que seràs capaç de pensar en ell sense idealitzar-lo.
També és possible que es converteixi en un amor platònic, un amor que mai podrà fer-se realitat, tothom en la seva vida ha viscut amors d'aquests, i amb el temps és molt tendre recordar-los.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat