vull poder fer-ho tranquilla
Estic preocupada perque quan ho intento fer amb el meu novio em fa molt de mal i em fa vergonya anar al ginecoleg... Que he de fer?
Mariona Busto

Hola Lilyxx!
És important estar ben tranquil·la i relaxada per evitar que la musculatura de la teva vagina estigui tensa, ja que això pot dificultar la penetració i fer que sigui dolorosa. Un altre aspecte important és si la teva vagina està prou lubricada per facilitar la penetració. Si no, podeu ajudar-vos amb algun lubricant.
De totes maneres, si veus que tot i així la penetració fa molt mal o és gairebé impossible, et recomanem que demanis hora de visita amb el ginecòleg perquè pugui valorar si tot està correctament o hi ha quelcom que pugui explicar aquest mal. No has de tenir vergonya! Quan es tracta de salut no hi ha vergonyes que valguin!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat